2015-05-19
Misją kampanii jest:
- wspieranie aktywności sportowej wśród dzieci,
- angażowanie i motywowanie do nauki pływania i do zabaw towarzyszących wspólnym spotkaniom na pływalniach,
- zachęcanie do nabywania nowych umiejętności pływackich.
Kampania „Radość z Pływania” kierowana jest do trenerów programu powszechnej nauki pływania Umiem Pływać, wspierana przez Kinder+Sport. Została objęta patronatem Ministra Sportu i Turystyki. SZCZEGÓLY NA STRONIE
http://umiem-plywac.pl/
Dostosowanie strony Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu dla potrzeb osób ze specjalnymi wymogami wraz z jej przebudową oraz projektem graficznym i funkcjonalnym została sfinansowana w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III Osi Programu – Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z internetu, w tym e usług publicznych w szczególności realizuje cele stworzenia trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym 3.2 "Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej".
Nazwa programu: Cyfrowa [e]nergia w kulturze. Program cyfryzacji Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu.